-
Dostawa
1. Ile trwa realizacja zamówienia?
Podane przy produktach terminy wysyłki są maksymalnym, zakładanym przez nas czasem. Produkty personalizowane (pościel z haftem) wykonywane są na zamówienie, dlatego czas wysyłki w ich przypadku wynosi 10 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów niepersonalizowanych czas wysyłki wynosi 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia. Do czasu wysyłki należy doliczyć czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika, który wynosi 1-2 dni robocze w przypadku wszystkich dostępnych u nas usług przewozowych (InPost Paczkomaty, InPost Kurier, Orlen Paczka i Kurier DPD).
Podane przy produktach terminy wysyłki są maksymalnym, zakładanym przez nas czasem. Produkty personalizowane (pościel z haftem) wykonywane są na zamówienie, dlatego czas wysyłki w ich przypadku wynosi 10 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów niepersonalizowanych czas wysyłki wynosi 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia. Do czasu wysyłki należy doliczyć czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika, który wynosi 1-2 dni robocze w przypadku wszystkich dostępnych u nas usług przewozowych (InPost Paczkomaty, InPost Kurier, Orlen Paczka i Kurier DPD).
2. Jakie są możliwe sposoby dostawy?
Dostępne w naszym sklepie formy dostawy to InPost Paczkomaty, InPost Kurier, Orlen Paczka i Kurier DPD.
3. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy widoczny jest w opisie produktu. Formy dostawy wraz z cenami są wskazane na dole strony z produktem, który oglądasz. W górnej części widoczna będzie najtańsza opcja dostawy, a obok niej link przenoszący Cię bezpośrednio na dół strony, gdzie zapoznasz się z pozostałymi możliwościami. Dodatkowo cena dostawy będzie wskazana po dodaniu produktu do koszyka. Tam również dokonasz ostatecznego wyboru o formie przesłania paczki.