Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Zastanawiasz się jak w praktyce wyglądają zakupy na Tindi.pl? Tutaj odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoją wątpliwość, po prostu napisz do nas lub zadzwoń

 

1. Ile trwa realizacja zamówienia?
Podane przy produktach terminy wysyłki są maksymalnym zakładanym przez nas czasem realizacji zamówienia.
Pościel powstaje na zamówienie Klienta (personalizowany haft), więc jest ona szyta w momencie potwierdzenia zamówienia. Czas oczekiwania na nią wynosi maksymalnie 14 dni. Wysyłkę ochraniaczy realizujemy w maksymalnie 48 godzin.

2. Jakie są możliwe sposoby dostawy?
Korzystamy z usług InPost. Produkt możesz zamówić do wybranego przez siebie paczkomatu, bądź odebrać go w swoim domu od kuriera InPost. 

3. Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy widoczny jest w opisie produktu. Formy dostawy wraz z cenami są wskazane na dole strony z produktem, który oglądasz. W górnej części widoczna będzie najtańsza opcja dostawy, a obok niej link przenoszący Cię bezpośrednio na dół strony, gdzie zapoznasz się z pozostałymi możliwościami. Dodatkowo cena dostawy będzie wskazana po dodaniu produktu do koszyka. Tam również dokonasz ostatecznego wyboru o formie przesłania paczki. 

4. Czy mogę zwrócić pościel, skoro jest to produkt powstający na moje życzenie?
Według prawa Klient nie może zwrócić towaru, który powstał specjalnie dla niego. My jesteśmy przekonani, że jakość produktów spełni Twoje oczekiwania, dlatego dajemy taką możliwość. Gdyby jednak stało się tak, że będziesz chciał zwrócić produkt, masz taką możliwość w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Nie musisz podawać nam powodu zwrotu, jednak bardzo zależy nam aby go poznać. 

5. Jakie są możliwe sposoby płatności?
Możesz zapłacić korzystając z szybkich przelewów internetowych, BLIKa, a także karty kredytowej oraz Google Pay.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl